شاهکارهای معماری در دست ساخت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 30 بهمن 1395
بازدید : 184
نویسنده : omid

در سال 2017 باید شاهد افتتاح شاهکارهای معماری جهان باشیم. همان طور که در سال 2016 تعداد زیادی از این طرح های معماری را شاهد بودیم. به عنوان مثال می توان از برج معروف و بلندی نام برد که در تایلند  به نام ماهاناخون افتتاح شد و خطوط پرواز را تغییر داد. از شاهکارهای معماری و طرح های معماری برجسته در این سال می توان به موزه تاریخ و فرهنگ آمریکایی های افریقایی تبار اشاره نمود که در واشنگتن واقع شده است.

در سال 2017 قرار است طراحان معماری دنیا دست به آفرینش پدیده معماری جدیدی بزنند. یکی از آنها ایستگاه قطار سریع السیر ناپولی افراگولا می باشد که نمای خارجی این بنای معماری شبیه مار می باشد و توسط گروه معماری زاها حدید طراحی شده است. این طرح معماری قرار است دنیای جدید را به روی جهانیان در زمینه حمل و نقل ریلی بگشاید.

از ساختمان های معماری دیگری که برای سال 2017 در دست ساخت و ایجاد می باشد، خانه لگویی می باشد که نمایی بسیار زیبا دارد. این طرح معماری قرار است به خانه ای برای قطعات بازی کودکان تبدیل شود. پله های این خانه رویایی نمایی پلکانی با قطعات پلاستیکی دارد.

موزه های معروف که افتتاح آنها در 2017 اتفاق می افتد، موزه لوور ابوظبی و موزه زیتز موکا می باشد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com